Voelt u een temperatuur verschil in huis? Bent u naar het werk vertrokken met een koude douche? Wanneer de verwarming niet werkt, heeft u 1 van de volgende 3 situaties.
Deze 3 problemen kunnen traag gebeuren of net heel snel net wanneer u een douche neemt. Een verwarmingssysteem dat niet werkt, kan best nagekeken worden door een gecertificeerde professional. U bent geen expert maar u kunt wel alvast een aantal dingen controleren. Op die manier kan uw technieker het probleem sneller oplossen.
Kijk even na of het probleem uw boiler is of het opwarmingssysteem? Het kan ook beiden zijn.
Geen verwarming | Geen warm water | Geen verwarming en geen warm water |
---|---|---|
Natuurlijk heeft u gekeken of de kleppen van uw radiator open staan? U heeft naar de thermostaat gekeken en gezien of die opstond op uw juiste progamma? Als u thermostaat niet werkt, vraag om hulp. Heeft u gecontroleerd of u warm water heeft? Zo ja, lees even verder. Zo nee , kijk dan bij kolom 3, dan kan er een probleem zijn met uw boiler. U heeft wel warm water, de thermostaat werkt maar de verwarming doet het niet, dan is er een probleem met de circulatiepomp. We raden aan een expert te contacteren |
U heeft gekeken of de verwarming werkt? Ja, lees da verder. Nee? Kijk dan naar kolom 3. Misschien is uw verwarming stuk. Uw verwarming werkt maar u heeft geen warm water? Dan is er een probleem met de boiler. Contacteer een expert |
Staat de verwarming aan? Kijk of u warm water heeft. Controleer of de waterdruk van uw boiler boven 0 zit Als er waterdruk is, lees dan verder. Is er geen waterdruk? Probeer dan water toe te voegen of contacteer een expert. Hoort u de vlam wanneer u warm water open zet? Als u niets hoort dan is er wellicht een tekort aan gas toevoer of zit het probleem in de binnen kleppen van uw boiler. Daar contacteert u best een expert voor. Boiler geeft een error code aan. Onzeker hoe verder te gaan? Contacteer ons hier voor een expert. Laste stap voor u om te controleren... Gas boiler: Is uw hoofdkraan voor gas open? Indien ja, dient u best een interventie te boeken. Indien de hoofdkraan dicht was, open deze en controleer of uw boiler begint te werken. Onzeker hoe verder te gaan? Contacteer ons hier voor een expert. Mazout boiler: Zit er nog voldoende brandstop in uw mazouttank? Is de toevoer naar uw verwarmingsinstallatie open? Nog steeds niet opgelost? Vraag hier voor hulp. |
Dit zal de hersteller een goede eerste kijk geven op de situatie en zal hij/zij u snel kunnen verhelpen. |
Heeft u niet gevonden wat u zocht? Zijn er ander problemen? Zo komt u erachter wat het probleem is.
Niet 100 % zeker? Boek uw onderhoud in 3 stappen of krijg hulp door een onderhoud aan vaste prijs.
Kopieer en plak de meest relevante versie van uw probleem in uw reservatie. U wint tijd en onze techniekers zijn goed voorbereid om zo snel mogelijk uw probleem te kunnen oplossen.
Geen tijd om het zelf te doen en u had al iemand over de vloer om het probleem op te lossen? Was u teleurgesteld over de prijs van uw onderhoud? Kon uw lokale technieker het niet oplossen? Twijfelt u om nog eens iemand te laten komen?
Stuur ons een korte beschrijving van uw verzoek en wij sturen de juiste, professionele technieker wanneer het u past. Of neem rechtstreeks contact met ons op (Whatsapp) en wij nemen contact met u op voor het vinden van de juiste oplossing.
In elk geval, krijgt u van ons een vaste prijs en betaalt u alleen na de herstelling, wanneer u tevreden bent. Enkele dagen na de interventie vragen wij u graag uw mening. Bekijk ook zeker even onze meest gestelde vragen.
U heeft gezocht op Google voor een hersteldienst van uw verwarming, of u heeft iemand zijn telefoonnummer gekregen, en deze persoon was zeker van zijn oplossing, maar u bent er niet zeker van dat u geholpen bent. Daarbovenop is het verlies aan comfort een onderwerp geworden aan het avondeten.
Misschien is het ondertussen al de tweede of derde keer geweest dat u hetzelfde probleem heeft of moest u nog een extra onderdeel aankopen dat u niet wist. En nog steeds is uw probleem niet opgelost. Misschien heeft u net een renovatie achter de rug en weet u niet of u een tweede mening nodg heeft. Er is misschien al een hersteller langsgekomen en heeft u een volledig uur aangerekend voor 5 à 10 minuten werk terwijl uw probleem nog steeds niet opgelost is.
Erger nog, u heeft het probleem misschien al enige tijd en heeft u geprobeert om het probleem te verhelpen door uw verwarmingsinstallatie, boiler of sanitair te manipuleren... oftewel door het te herstarten, door beveiligingen uit te zetten of door instellingen manueel aan te passen. Hoe langer deze situatie zich blijft voordoen, hoe groter de kans dat uw installatie ernstige schade kan oplopen. Uw volgende interventie zou uw probleem daarom moeten oplossen!
Maak genoeg plaats zodat de expert genoeg ruimte heeft, onze technieker kan dan makkelijker meteen aan het werk.
U krijgt een bevestiging van uw afspraak per email en een telefoontje van de expert om het tijdstip te bevestigen. U hoeft niet lang te wachten en u weet tevoren wanneer u de technieker kan verwachten. Na een telefoontje, heeft u de gegevens van de technieker en kan u hem contacteren indien u de afspraak wilt wijzigen. U kan een uur van tevoren uw afspraak wijzigen.
Een foto zegt meer dan 1000 woorden. Stuur daarom een aantal foto's door naar uw technieker via WhatsApp. Hierdoor kan hij zich beter voorbereiden op uw interventie en kan hij ervoor zorgen dat hij de juiste onderdelen bij zich heeft. U kan natuurlijk ook altijd een email naar info@dingdone.be.
U kan annuleren of uw interventie gratis herboeken tot één uur voor het afgesproken tijdstip. Neem hiervoor rechtstreeks contact op met uw hersteller. Indien hij hiervan niet op de hoogte is, gaat hij ervan uit dat u op de afspraak bent.